Nastavenie doručenia pri objednávke

Na obrazovke doručenia a platby v procese objednávky je možné zmeniť doručovaciu adresu zvolením jednej zo zoznamu doručovacích adries alebo pridaním novej adresy.

Podľa nastavení predajcu je potrebné v sumarizácii objednávky vybrať jednu z ponúkaných možností dopravy, pričom pri každej z možností je uvedená cena za dopravu.

Každý predajca môže mať iné nastavenia výpočtu a zobrazenia možností dopravy. Existujú 4 možnosti výpočtu dopravy pre prípad, ak si chceš kúpiť viaceré produkty od jedného predajcu a každý z produktov má inú možnosť dopravy:

  1. Zákazníkovi sa zobrazí len najdrahšia možnosť doručenia pre všetky produkty spolu
  2. Zákazníkovi sa zobrazí len najlacnejšia možnosť doručenia pre všetky produkty spolu
  3. Zákazníkovi sa zobrazí čo najmenší počet skupín doručenia, pričom jedna skupina doručenia môže obsahovať aj viacero produktov. Skupiny sú vytvorené ak niektoré produkty majú rovnaké možnosti doručenia.
  4. Zákazníkovi sa zobrazia možnosti dopravy pre každý produkt samostatne. V praxi to znamená, že je potrebné zaplatiť za dopravu pre každý produkt zvlášť.

Bol tento článok úžitočný?

Prečítaj si tiež