Každý zákazník, ktorý nakúpi cez platformu PredamTi a zaplatí kartou online, má možnosť požiadať o vrátenie peňazí zakúpeného produktu podľa Podmienok vrátenia predajcu, od ktorého tovar kúpil.
Ak to Podmienky vrátenia umožňujú, zákazník môže vytvoriť novú Žiadosť o vrátenie priamo v detaile objednávky. Prehľad podaných žiadostí o vrátenie sa nachádza v sekcii “Môj profil > Vrátenie produktov”.
Pri podaní žiadosti o vrátenie je nevyhnutné postupovať podľa inštrukcií predajcu. V prípade nejasností odporúčame predajcu kontaktovať. Štandardný postup vrátenia je nasledovný:
- Zákazník vytvorí novú žiadosť o vrátenie
- Zákazník odošle produkt na vrátenie podľa inštrukcií predajcu
- Predajca skontroluje doručený produkt, či nie je poškodený a či je kompletný
- Ak je vrátenie v poriadku, predajca potvrdí prijatie vráteného produktu a platforma PredamTi automaticky vráti peniaze na platobnú kartu, z ktorej zákazník zaplatil objednávku. V prípade, že predajca rozhodne, že vrátený produkt je poškodený alebo nekompletný, môže vrátiť zákazníkovi peniaze len čiastočne alebo môže žiadosť o vrátenie zamietnuť úplne.
Bol tento článok úžitočný?
Hodnotením článku nám pomôžeš zlepšovať kvalitu našich služieb a článkov.