Garancia vrátenia peňazí, ako to funguje?

Platforma PredamTi garantuje vrátenie peňazí každému zákazníkovi ktorý preukáže, že produkt zakúpený a zaplatený kartou online cez platformu PredamTi nebol doručený alebo nespĺňa opis tak ako bolo uvedené na stránke produktu, alebo bol poškodený alebo sa zákazník rozhodol produkt vrátiť podľa platných podmienok na vrátenie daného produktu, ktoré určuje predajca.

Pre aplikovanie programu ochrany kupujúceho je potrebné, aby zákazník kontaktoval najprv predávajúceho prostredníctvom správ na platforme PredamTi a snažil sa vyriešiť problém s predávajúcim, ktorý je zodpovedný za vybavenie objednávky. Ak zákazník a predávajúci nedokážu vyriešiť vzniknutý problém, obe strany sporu majú možnosť nahlásiť konverzáciu zákazníckej podpore PredamTi.

Zákaznícka podpora PredamTi vstúpi do riešenia problému s cieľom vyriešiť vzniknutý problém. Ak sa preukáže, že chyba nastala na strane predajcu, zákazníkovi je vrátená nárokovaná suma na platobnú kartu, z ktorej bola objednávka zaplatená. Platforma PredamTi garantuje riešenie každej vzniknutej situácie pre ochranu zákazníkov.

Bol tento článok úžitočný?

Prečítaj si tiež