Faktúru alebo iný doklad o kúpe vždy vystavuje predajca tovaru. Platforma PredamTi nikdy nevystavuje faktúry alebo iné doklady pre objednaný tovar od predajcov. V prípade, že v tvojej objednávke po doručení chýba doklad o kúpe, kontaktuj predajcu.
Kontaktovať predajcu ohľadom objednávky je možné viacerými spôsobmi, avšak aby sme Ti v prípade potreby vedeli pomôcť riešiť akékoľvek problémy, odporúčame napísať predajcovi správu prostredníctvom platformy PredamTi. Správu môžeš napísať kliknutím v detaile predmetnej objednávky na odkaz “Kontaktovať predajcu”. Všetka komunikácia je zaznamenávaná pre prípad, že do procesu riešenia problému vstúpi zákaznícka podpora PredamTi.
Bol tento článok úžitočný?
Hodnotením článku nám pomôžeš zlepšovať kvalitu našich služieb a článkov.