Vrátenie produktu podlieha podmienkam na vrátenie, ktoré určuje predajca. Štandardne je potrebné skontrolovať a postupovať nasledovne:
- Skontrolovať, či produkt je možné vrátiť. Každý predajca má uvedené podmienky vrátenia a podmienky reklamácie pre každý produkt, ktorý je možné kúpiť a zaplatiť online (typ ponuky “Kúp teraz”).
- Ak je žiadosť o vrátenie z pohľadu zákazníka neistá a má nejaké otázky, odporúčame najprv kontaktovať predajcu.
- Pre vytvorenie žiadosti o vrátenie je potrebné kliknúť v detaile objednávky na odkaz Vytvoriť žiadosť o vrátenie
- Žiadosť je potrebné vyplniť a odoslať.
- Po odoslaní žiadosti odporúčame postupovať podľa pokynov predajcu.
Bol tento článok úžitočný?
Hodnotením článku nám pomôžeš zlepšovať kvalitu našich služieb a článkov.