Ak chce zákazník vrátiť produkt, musí najprv vytvoriť žiadosť o vrátenie. Následne postupuje podľa podmienok vrátenia a tovar odošle podľa pokynov predajcu. Po doručení vráteného tovaru predajca zvyčajne skontroluje tovar a ak je všetko v poriadku, predajca má 3 možnosti vyriešenia žiadosti o vrátenie:
- Akceptovanie vrátenia
- Čiastočné akceptovanie vrátenia
- Zamietnutie vrátenia
Akceptovanie vrátenia
Predajca akceptuje žiadosť o vrátenie. Vtedy je zákazníkovi vrátená celá suma za vrátený tovar.
Čiastočné akceptovanie vrátenia
Ak predajca zistí nedostatky vrátenia, napr. poškodený alebo nekompletný tovar, predajca má právo čiastočne akceptovať žiadosť o vrátenie, kedy zadá sumu na vrátenie a dôvod čiastočného vrátenia. Odporúčame pred čiastočným vrátením najprv kontaktovať kupujúceho a riešiť vzniknutý problém prostredníctvom správ cez platformu PredamTi. Ak sa nepodarí problém vyriešiť, je možné nahlásiť konverzáciu zákazníckej podpore PredamTi.
Zamietnutie vrátenia
Predajca má tiež právo žiadosť o vrátenie zamietnuť. Podobne ako v prípade čiastočného vrátenia, odporúčame najprv kontaktovať kupujúceho a riešiť vzniknutý problém pred zamietnutím. Zamietnutie žiadosti o vrátenie je trvalé a zákazník nemá možnosť opätovne vytvoriť novú žiadosť o vrátenie toho istého produktu.