Ako napísať správny reklamačný poriadok?

Každý internetový obchod by mal mať svoj vlastný reklamačný poriadok, podľa ktorého postupuje pri riešení reklamácií. 

V opise reklamačného poriadku je potrebné uviesť aké sú podmienky reklamácie, na čo sa reklamácia nevzťahuje a ako má zákazník postupovať, ak chce kúpený produkt reklamovať.

Odporúčaný postup je umožniť zákazníkovi vyplniť reklamačný formulár, ktorý mu vie predajca zaslať cez správy na platforme PredamTi. Je dôležité, aby zákazník vedel, na akú adresu má poslať reklamovaný produkt a ako má byť vrátený produkt zabalený a označený.

Je dobré so zákazníkom komunikovať prostredníctvom správ cez platformu PredamTi pre prípad, ak by mala do procesu riešenia vstúpiť zákaznícka podpora PredamTi.

Bol tento článok úžitočný?

Prečítaj si tiež